Virrpanna.

publicerat i Denise, Gravid, Kevin 6 år;
Just nu är allt caos i mitt liv känner jag. Jag har ingen kalender vilket fuckar ur mitt liv totalt. Trots detta så har jag nästan allt att hålla reda på åt Kevin i ett veckobrev, samt alla mina sysslor på papper. Men trots detta så trollar jag bort mig själv och tror att det är en annan dag än vad det egentligen är. Mindfuck kallas det också.

Idag var jag HELT hundra på att jag skulle till Mödravårdscentralen. Den tiden var tydligen igår. Så en ny tid fick jag tills i morgon redan, tack och lov. Sen var jag helt säker på att min tid hos tandläkaren var på torsdag och att den skulle krocka med Kevins läkartid som vi fick samma dag. Men min tandläkartid är uppenbarligen imorgon - och krockar tack och lov inte med några andra planer.
 
Idag var Kevin på badhuset och det hade gått jättebra. Sen till råga på det är vi hundvakter åt världens bästa hund. Vi kommer vara hundvakt till ikväll då kärmor kommer hem från jobbet.

Men en sak i taget nu.
I morgon, för att påminna mig själv:
BVC - kl. 8:00
Kevin ska ta skolfoto - ca 8:10
Tandläkaren - någon gång på eftermiddagen, ehe.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna Sörlin:

sv; tack så mycket!! :) roligt att höra!

2:a kommentar, skriven , av Hannie:

Tack för kommentaren. Ooo... Skolfoto? Det är jättekul ;)

Kommentera inlägget här :