4620 gram bebis.

publicerat i Julie 0-2 månader;
Jag får behålla min bebis ett tag till då hon precis passerat 4620 gram. Jag hade alltså fel på tvåhundra gram med min gissning. Så bättre lycka nästa gång. Vi ska på läkarbesök nästa vecka på BVC. Hade hoppats på i alla fall en veckas ledighet, men det är bara att bita ihop och gå dit - tidigt på morgonen var det också vilket är ännu värre, haha.
 
Lilla damen sover fortfarande sen vi gick hem från BVC vid halv ett. Så hon lär vakna om en timma ungefär. Så jag tänkte passa på att vika och hänga tvätt så jag får något gjort här hemma också.
 
Idag rullade också första tåren ner för hennes kind när jag sög ut snoret ur hennes näsa så hon kunde andas igen. Mammas tårar började nästan också rinna då. ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FRU ENROTH:

Men vilken sötis <3

Ja precis, man kan ta en jacka eller vad som. Så barnet får mer trygghet och närhet också. Helt sjukt hur folk kan tycka detta är hänsynslöst och äckligt? Förstår inte!

Kommentera inlägget här :