En paus.

publicerat i Julie 0-2 månader, Kevin 7 år;
Ja, en paus blev det. Jag blev så extremt trött på strulet från blogg.se att jag helt enkelt blev helt orkeslös så fort jag påbörjade ett inlägg, för femtioelfte gången då enbart rubriken var det som publicerats. Och hur många gånger kommer man ihåg ctrl A, ctrl C varje gång man skriver ett inlägg? Typ aldrig.
Och sen har vi ju inte varit helt sysslolösa undertiden som vi varit hemma i veckan heller. Antingen har vi byggt på Kevins megastora Technic-legobil eller så har vi haft kalas eller så har vi varit fullt upptagna med läkarbesök eller annat spännande. Så fullt upp har det absolut varit. Och idag var jag på mödravårdscentralen och kollade upp så allt stod rätt till efter graviditeten. Så det tänkte jag fira genom att ta ett bad ikväll (vilket jag visserligen gjort sen Julie var två veckor gammal.
 
Imorgon blir tjejen två månader. Helt sjukt vad tiden går...

(Nej men va skoj, nu funkar det inte att ladda upp bilder heller... Blogghelvete!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Puss

Kommentera inlägget här :