Finfrämmande.

publicerat i Barnen, Denise, Julie 0-2 månader, Kevin 6 år;


Vi fick hem finfrämmande idag i form av min vän och gamla arbetskollega och nu även blivande "granne" Ani. Det blev en kort promenad till några secondhand butiker och hem och snacka en massa skit. Jag passade även på att laga middag när hon var här så det bara var att värma på.
 
Nu sitter jag och Julie och tittar på efterlyst och Andreas och Kevin sover som stockar. Imorgon blir det en tidig morgon vilket jag fasar lite för då donnan fått för sig att sova bort  hela dagen och är pigg som en lärka nu istället...

Wish me luck med att komma upp och ge Kevin frukost imorgon!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Naliie:

Ska Ani flytta hit? :D

2:a kommentar, skriven , av Riccie - Mamma till Lykke 2månader:

Det är en fröjd att komma in här och få kolla på alla fina bilder!! Och varje gång får jag dåligt samvete för att jag fotar till 95% med mobilen istället för min systemkamera.. Skyller på att min dator inte vill läsa den! ^^,
Men vet du vad? Sen du ändrade till den nya (väldigt fina) designen på din blogg så blir det helt skevt med bilderna när man öppnar sidan i mobilen.. =S
Sidan blir mobilanpassad för texten men inte för bilderna så dom blir så låååånga..
Mej gör de inget för då slår ja på datan å kollar där. Men ändå, tänkte du kanske ville veta =)
Kramar från oss

Kommentera inlägget här :