Ingen ond cirkel

publicerat i Julie 0-2 månader;
Julie sover!
Sedan halv sju har hon sovit som en stock och bäst av allt är att hon sovit i sin vaggande bilbarns-stol och inte i min famn. Och det är snart två timmar hon har sovit. Jag tror stenhårt på dessa magdroppar. Det är helt underbart att dom fungerar. För nu när hon inte har lika ont i magen så äter hon inte lika mycket i tron om att magvärken ska gå över. Men istället för att den går över så får hon ju mer ont för att hon fyller magen till bredden och kräks som ett djur. Förhoppningsvis blir det mat-rutiner nu istället för magsmärtestillande matstunder.
 
Är en typical swede ikväll och kollar på melodiskandalen. Än så länge, de två låtarna som spelats är faktiskt helt okej. Kevin somnade redan vid halv åtta helt däckad. Det känns så extremt konstigt utan Julie hängandes på axeln att jag nästan vill väcka henne för att fylla ut tomrummet på armen...
... nej jag skojar bara. Hon ska få sova så länge hon kan. Tror jag...
Bara hon vaknar snart.
 

Kommentera inlägget här :