Tummen ur arslet.

publicerat i Denise;
Jag har äntligen tagit tummen ur arslet och rensat ut i vår garderob! Så nu får vi plats med både skor och jackor för oss själva samt besökare vilket vi inte haft plats för innan. Tidigare har det stått grillkol, solstolar, sommarsaker och massa annat där inne tillsammans med jackor och skor för fyra personer.

Min mamma kom och tog hand om Julie och tog henne på en promenad i en och en halv timma så jag kunde få fullfölja mitt projekt utan avbrott och jag hade tillock med tid över att undra var dem tagit vägen efter jag var klar, haha.
 
Jag har även satt på en tvätt, gjort disken och dammsugit så nu känns det äntligen fräscht här hemma och som att en sten fallit från hjärtat. Lovely.
 
Nu ska jag fixa middag till mig och Kevin medan Julie sover hos Kevins gudmor Louise.
 

Den här middagen skulle jag inte tacka nej till nu.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Vad duktig du är:-) man blir så nöjd när man får gjort lite. Kram

Kommentera inlägget här :