Jag ger upp...

publicerat i Julie 0-2 månader;
Vid två tillfällen har Julie haft enormt mycket gaser och varit förtvivlad över det faktum att hon inte vet vad som händer med hennes kropp. Så vi beslutade oss för att prova nappen och se om den kunde ge någon tröst till hennes förtvivlan. Efter många, många försök så har vi nu gett upp hoppet om napp nästan helt. Hon får nämligen kväljningar så fort något med nappform kommer närheten av hennes mun. Fingrar går bra, men inte nappen. Inte ens den rekommenderade 0- 2 månadersnappen går in i hennes mun utan att tungan åker ut i ren panik och middagen riskerar att komma upp som sällskap...

Om vi ska använda oss av napp?
Skulle inte tro det va...!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag har haft exakt samma med albin.. Han är ifersej en riktig liten skrikis men de beror ju som sagt på de där jädrans magknipen, oftast iaf verkar de som.. Eller om han blir vääldigt trött och inte lyckas komma till ro för att somna.. Men nappen är helt kört, den flyger ut fortare än aldrig förr och då har jag ändå prövat iaf 3 olika nappsorter. Det tar på krafterna att ha en liten som är lessen men man är inte ensam om att ha de så tröstar min barnmorska med haha.. Nä men hoppas lilla söta julie får till de med magen, lycka till!

2:a kommentar, skriven , av Magge:

hur klarar hon då dina brösvårtor, när hon ammar de e stora nu??

3:e kommentar, skriven , av anna:

Joey gjorde oxå så...men jag gav mig inte men det var för att han skrek så. Hoppas ni fixar det utan napp. Har du provat sån där "fis" tratt typ mot gaser. Kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fantastiska bilder.

Kommentera inlägget här :