Mai-Tai

publicerat i Julie 0-2 månader;
Av min fina vän Jeanette fick jag två nya bärsjalar idag. En Mai-Tai som Julie älskar och en easy hug som är min favorit hittills. Julie fick även otroligt söta kläder som hon kommer kunna använda om några månader. Tusen tusen tack för det superfina.
 
Kevin var iväg till tandläkaren med mormor idag för att räkna tänderna. Han har redan fått fem nya tänder och har ännu en tand lös. Sjukt hur fort det går. Usch, haha. Jag vill ha min lilla kille med små söta tänder och inte vuxentänderna. Man hänger verkligen inte med.. så fort går det...
 
Nu är liten vaken igen.
'

Mai-tai.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Har funderat på sjal men finns så många olika modeller, men mei-taien verkar lätt :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

det är väl smidigt att bära sina barn så

Kommentera inlägget här :