Mina sjuka små ungar.

publicerat i Barnen, Denise, Julie 0-2 månader, Kevin 6 år, Sjukdomar;
Jag, Kevin och Julie ligger isolerade här hemma med världens förkylning.
Värst är det ändå för lilla Julie som varken vet ut eller in när paniken uppstår för att hon inte får luft genom näsan, stackars lilla grodan. Värre är det ändå när det känns som man misshandlar henne då man tvingar ner saltlösning i näsan på henne för bättre luftvägar och illvrålet som uppstår av det, och paniken som strålar ur hennes ögon.

Värsta mamman någonsin, det är jag - jag förtjänar ett pris för det. Trots att jag vet att det är för hennes bästa.

Igår var hon vaken näst intill hela dagen till jag gick och la mig vid elva - och under natten var hon vaken jättemycket så jag är lite mör i kroppen och framför allt mossig i hjärnan. Huvudsaken är att hon blir bättre snabbt. Eller vi alla bör bli bättre, snabbt hoppas jag. Mina trollungar. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

Vilka fantastiska bilder! Jag hoppas det är okej att jag härmas och gör likadant med min lilla tös. Kan bli fina tavlor till hennes rum :)

Svar: Absolut, klart du får "härmas" jag har härmat från massa motiv på internet så det är inte mer än rätt att du får härmas också. Ett tips är att googla "mila's daydreams" för mer inspiration :)
Denise 23 - mamma till Julie och Kevin.

2:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Krya på er! Hon är så fin att jag grinar lite :)

3:e kommentar, skriven , av EMMAS!:

naw vilken söt bild:)

4:e kommentar, skriven , av anna:

Nä fy stackare:-( har du provat sån nässug, det e ju lite små äckligt men det funkar väldigt bra

5:e kommentar, skriven , av angela mendoza:

Hej, fin blogg! :)
ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund, svarar på alla frågor så det är bara att fråga på, inga frågor är för dumma!
Länk: http://angelamendoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här :