Tjejkväll.

publicerat i Julie 0-2 månader;
Blivande gudmor till Julie och en av mina närmaste vänner kom över på tjejkväll igår. Vi satt uppe alldeles för sent, åt lite för mycket mat, godis och drack massvis av läsk och snackade lite för mycket. Men precis så som det ska vara på en tjejkväll. 
 
Julie roade sig med att äta var femtonde minut och somna mellan varven till hon kom på att hon inte åt längre, och då vaknade hon och började äta igen.
 
Själv så gjorde jag och Anna världens godaste sallader som vi satt och mumsade på till middag. Jag fick massa räkor på min sallad så jag blev en mycket nöjd tjej som annars har förbud mot allt som har med skaldjur att göra...
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Låter välbehövligt med en tjejkväll :) Fin header förresten!

2:a kommentar, skriven , av anna:

Vad mkt gott:-)

Kommentera inlägget här :