Bortskämd!

publicerat i Barnen;

Jag har haft en tendens att somna sent och vakna senare. Det är enormt jobbigt då jag så snart som på tisdag ska hoppa på en dags jobb och se hur det funkar för Andreas. Förhoppningsvis blir inte Julie allt för upprörd över att spendera halvdag med sin pappa. Det handlar bara om fem timmars jobb men utan sitt barn känns de fem timmarna som en evighet.

Julie bestämde sig för att vakna klockan sju i morse. Jag vet inte om jag tidigare blivit bortskämd då den tidigaste tiden att gå upp varit nu vid nio, men idag var hon fast besluten om att öppna ögonen lagom till tuppen gal. Mina ögon går i kors, men snart kommer Eliana och Nuel hit och då blir det nog fart på mig... Hoppas jag.

Nej. Nu ska jag vakna, äta frukost, klä på mig och invänta sällskap!

Kommentera inlägget här :