Long time no seen!

publicerat i Barnen;

Det var länge sedan sist! Julie har vuxit till sig till hela sex månader, Kevin har fått sommarlov och förväntas börja i första klass till hösten och jag även jag ska tillbaka till skolbänken och jobbträsket i höst.

Känns som jag stängt av mig helt från er, vilket jag också gjort. Det har hänt så mycket att jag helt enkelt behövde en lång paus. Nya namn ni kommer få höra i framtiden är Eliana, Nuel och Nuri! Dem har blivit min nya familj om dagarna när min familj är på jobbet. Även Sara och Tove är namn ni får lägga på minnet tillsammans med Zäta och Benjamin och Gabriella och Stella! Alla namn kan man väl egentligen räkna under namnet mammamaffian som vi nu mer går under.

Julie har börjat prata mycket. Okej, för att förtydliga denna mening så vill jag bara påpeka att hon jollrar och gaggar fram påhittade barnord, bara så att ni inte får för er att hon är någon typ av geni.

Hon är på god väg att både sitta själv och att krypa iväg från mig, men är fortfarande lika beroende av mig och amningen. Det där med napp och nappflaska fungerar med andra ord fortfarande inte.

På dagarna spenderar vi sedan tre månader tillbaka med mammamaffian - dem skriver jag mer om senare.

Ville väl mest säga att jag är på g tillbaka igen! Saknar er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Kul att du är igång igen! :)

2:a kommentar, skriven , av anna:

Vad kul att du är tillbaka. Fast jag har ju följt dig på Instagram :) Å e hon så stor redan, det går fort. Ska du börja plugga? Vad roligt. kram

3:e kommentar, skriven , av ellie:

Kul att du börjar blogga igen :)
Din dotter är jättesöt :)

4:e kommentar, skriven , av jennifer:

Va skoj! å va stor hon blivit! så fort det går :( KRam

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Blev lite tvär besviken då jag för längesedan skulle in och läsa din blogg precis som vanligt och jag inte tog mig in. Provade några kommande dagar igen men inte gick det inte. Då gav jag upp och idag fick jag för mig att prova igen. Tur var väl det. Du är ju tillbaka! :D Vad Julie blivit stor!! Så fin! Och spännande för Kevin med första klass och dig med komvux och jobb. Ni verkar må bra, vad härligt! :)

Kram på er!

Kommentera inlägget här :