Loppis och en riktig bullfest!

publicerat i Barnen;

Liksom varje dag så har denna dag varit full av saker och måsten. Som idag var jag tvungen att ta mig ned till Apoteket och hämta ut medicin till Kevin, vi har även varit och fikat hemma hos mina päron som jag inte alls träffar lika ofta som jag tidigare gjort samt varit hemma en sväng hos Eliana och busat med min älskade Nuel.

Jag fick brev från komvux så nu äntligen ska jag plugga upp mattebetyg, engelska B och svenska C för att jag inte vet bättre. Är sjukt peppar på att sätta mig i skolbänken. Tror mig också veta vad jag vill bli när jag blir stor. Så nu är det bara att köra på till jag når mitt mål!

Imorgon ska jag packa ner massa krimskrams i lådor och ställa mig och ha loppis på lördag. Så otroligt skönt att bli av med skräp som bara ligger och tar plats! Samt att jag och Eliana ska baka massa bullar imorgon. Det är dumt att inte hålla sig sysselsatt liksom!


Kommentera inlägget här :