Äventyr.

publicerat i Vardag.;
Kevin är som sagt hemma igen.

Allt är tillbaka som det var för lite mer än en vecka sedan. Min oro att vara ensam här hemma är som bortblåst nu när Kevin är tillbaka, och i natt kunde jag tillock med sova med öppet fönster för att få in lite luft, utan att vara orolig över ljuden utanför. Tänk vad mycket så lite kan göra ändå.

Idag ska vi ut på nya äventyr jag och Kevin. Jag tänkte sticka ut och låta honom cykla hem till mamma och pappa. Självklart så hjälper jag honom dit, med tanke på att det är X antal minuter bort. Drygt en fyrtiofem minuters cykelväg om det är Kevin som ska cykla själv, skulle jag vilja påstå. Men ett äventyr var som sagt det vi var ute efter, han och jag!

Hela veckan är ett äventyr nu när mitt troll är hemma igen.
Mamma älskar dig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M.:

Hehe ja hon är söt som socker ^^,

Ja dom är jäkligt lika varandra på något sätt:) Fast Hedda har smalare och avlångare huvud :) Emanuel var ju som en liten boll han:P

Kraam

Kommentera inlägget här :