Lista.

publicerat i Onördigt;
Nämn någon som gjorde dig glad igår? Malin gjorde mig glad!
Vad gjorde du kl 8 i morse? Gosh, jag tror jag sov till klockan var halv nio i alla fall!
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Bloggade kanske?
Det sista du sa högt? Jag kommer inte ihåg.
Vad har du druckit idag? Sprite, mjölk och o'boy
Vad var det senaste du köpte? Mjölk och expressen till mamma & pappa.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Grå, blå.
Vad är det för väder hos dig just nu? Mulet och duggregn skulle jag tippa på.
Godaste glass-smaken? Glass är gott oavsätt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Osäker.
Sover du tungt? Ja det gör jag.
Drömmer du mycket? Oftast.
Mardrömmar? Sällan, men det händer.
Vilket ämne är roligast i skolan? Svenska har alltid varit ett favorit ämne.
Trivs du med ditt jobb? Jag är arbetslös.
Favoritklädsel? Jeans och ett linne nu på sommaren.
Favoritlåt just nu? Ingen aning.
Vad ser du om du tittar åt höger? Oj, en massa - telefon, nappflaska, medicin, lampa, cd-skivor till DVX kameran, ritblock, min mobil.. ja you name it.
Vad gör dig glad just nu? Klockslaget = jag är trött och ska gå och sova.
Vad ska du göra härnäst? Tralla, la la la, jag berättade just det.
Höger- eller vänsterhänt? Vänster.
Humör just nu?
Om trött anses vara ett humör så är jag det.
Favoritgodis? Goda godisar!
Klädsel just nu? Trosor, t-shirt, och tröja.
Musik just nu? Kevins snarkningar?
Sommarplaner 2008? Sommaren är snart över.
Hur många kuddar sover du med? Fyra, eller sex.
Spelar du nåt instrument? Nej, men Alex ska lära mig spela guitarr, remember?!.
Morgon- eller nattmänniska? Båda.
Vilka är viktigast för dig? Min son, i alla lägen, väder och vattendrag!
Bio eller promenad? Båda.
Är du kittlig? Ibland.
Snarkar du? Hur ska jag veta?
Äckligaste insekten? Jag har inte smakat på så många...
Vad vill du jobba som? Innom hotell eller restaurang, troligtvis. (daaah)
Stökigt eller välstädat? Välstädat i lagom
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Nej, aldrig.
Anser du att du är stark? Mja, i den kroppsbyggnad jag har hamnat i så kanske jag är lite stark...?
Vad gör du om du får hicka? Hickar, gör läten ifrån mig och ser allmänt skum ut?
Vad längtar du mest efter just nu? Flytten!
Hur svarar du i hemtelefonen? Jaa, det är Denise. (Typ som jag är en döv, nittioåring som inte fattar att det är någon på andra sidan luren!)
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hellu.
Antal timmar sömn inatt? För lite börjar jag tro nu!
Sov du ensam? Nej, jag hade Kevin brevid mig.
Vem sov hos dig senast? Ingen aning. Men jag sov hos Alex senast iaf!
Vad ser du fram emot? Jobba på lördag!
Vad vill du ha just nu? En varm säng.
Vilken buss åker du oftast? 854, eller x35an kanske.
Vilken årstid är det nu? Summer.
Anser du dig själv snygg? Sällan.
Har du varit kär? Ja, jag har varit det, ja.

Kommentera inlägget här :