I morgon ska jag göra massor.

publicerat i
Ja, som sagt. Har man inte jobb så skaffar man sig det. Carina ville att jag skulle dela ut reklam om restaurangen i morgon. Det räcker tydligen inte med att jag bara sitter och bloggar hela dagarna om mitt arbete, utan jag ska ge mig ut på staden och ge ut reklam i handen på folk. Nog för att jag tycker att det är trevligt att träffa människor, men detta är väll att överdriva en smula. Men det ska nog gå bra. En stor del av högarna lägger jag bara in hos stora företag om dem anser att detta är okej. Så kan folk komma och ta reklamen som intresserar dem. Lätt och inte så krävande arbete. Så jag ska hem till chefen och hennes man i morgon och hämta reklamlappar. Jag menar, har man inte jobb så skaffar man sig det. Nörd som man är!

Nej. I'm off. I alla fall ett litet tag.

Kommentera inlägget här :