Kevin hade anledning att sova, trots att taklampan var tänd.

publicerat i Kevin;
Efter det att jag skrivit det senaste inlägget så gick jag in och skulle väcka Kevin. Han brukar vanligtvis vakna av att taklampan tänds och brukar inte alls ha ro att sova vidare. Jag försökte få honom att vakna genom att säga hans namn upprepade gånger, han snurrade runt lite i sängen men verkade oberörd. Jag kände då på honom och insåg att han hade féber. Jaha. Då blev det att ringa alla samtal och säga att vi blev hemma idag. Jag väckte honom och tvingade i honom ett halvt glas vatten och en nappflaska med saft. Nu har han blivit lite piggare och har precis börjat resa sig upp på egen hand. Just precis nu så står han och dansar till live bandet på tv4. Min sötnos där. Så som det ser ut nu så kan jag gå tillbaka till skolan i morgon och han till dagis. Febern har gått ned någon grad utan febernedsättande och så ska vi försöka hålla den. Vi har som sagt catering i skolan i morgon så det skulle vara toppen om jag kan vara där och hjälpa till... eller som min lärare sa "Denise, du måste komma i morgon". Med en betoning på ordet måste. Så jag har väll inte så mycket att välja på.

Nej, jag skriver senare - som vanligt.

Kommentera inlägget här :