Nu är vi klara.

publicerat i Vardag.;
Självklart så slutade våran flytt med att vi blev ovänner. Ovanligt - eller hur. Vi är helt enkelt inte skapta att kunna vistas i samma rum längre, och lika bra är väl det. Jag hoppas bara att det blir bättre med åren så att man i framtiden kan vistas tillsammans. Inte för att jag just nu ser någon anledning i att behöva vara i närheten av honom.

Jag har bara dem stora sakerna kvar som köksbord, vardagsrumsbord, vardagsrumsmatta och en skrivare till datorn kvar. Allt annat är borta. Tillock med tvättmaskinen fick jag ut på egen hand utan hans hjälp. Är man inte duktig då? För visso så hade jag en pirra till hjälp, men den tog praktiskt taget död på mig i uppförsbacken till garaget. Men det gick bra och jag är nöjd. Ett skåp fick vi också plats med i garaget innan det blev fullt. Vi måste helt enkelt packa undan där inne innan vi kan få in fler saker.

Nu ska jag göra något annat en stund.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :