God morgon Sverige.

publicerat i Vardag.;
Här sitter jag och gäspar och försöker få mig till liv igen. Kevin har fått en frukost framdukad och sitter och smaskar i sig för fullt. Jag vill egentligen hoppa ned i sängen igen och bädda om mig - fortsätta sova. Jag vaknade i alla fall helt själv idag utan att klockan hann ringa. Å andra sidan så ringde den en minut senare, men det var bara tanken på att jag hade hunnit vakna innan som räknades. Jag ska snart klä på Kevin och mig själv för att bege mig till skolan - jag ska som sagt äta lunch med Emelie idag (läs och häpna, jag kom ihåg det!) Jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Ha ha ha. Men det förhindrar mig ändå inte för att vara jätte trött. Det finns hunddagis strax tjugo meter från skolan, räknas små barn under tre in dit. Haha. Nej, men Lollo ska få passa honom när jag har mitt möte sen, så det ordnar sig! Han får vara med samhällarna och bli en samhällsvetare. Så det blir nog jätte bra.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :