Jag är i köket i morgon.

publicerat i Vardag.;
Hjälp. Jag kom och tänka på en sak. Jag har inte varit i köket på jätte länge. Eller känns det bara så... Jag har blivit ganska dagvild om man säger så. Idag vet jag dock att det är onsdag då jag har printat in det i huvudet på mig själv. Men annars så är jag helt dagvild. I morgon och på fredag så har vi köket i alla fall. Hoppas att det kommer några gäster och äter hos oss då i alla fall. Inte bara sju, åtta stycken - det är så tråkigt då. Utan femton, sexton. Först då börjar vi tala om att ha roligt i köket. Men å andra sidan så är det mycket jobb efteråt - men men, that's life. Man kanske kan hoppa upp på ICA och handla lite av sandra också. Vi får se hur det blir med den saken.

Jag har bestämt mig för en sak, jag ska baskemig sluta äta godis. Jag blir helt hög på socker...
Och jag borde passa mig för diabetes.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :