Godmorgon.

publicerat i Denise;
Det är sällan som jag uppdaterar bloggen så här tidigt på dygnet. Men jag är fortfarande kvar hos syrran, men ska snart ta pendeln här ifrån. Jag vet inte om jag ska börja röra mig alldeles strax eller om jag ska vänta till efter frukost. Jag måste som sagt hem och städa och göra i ordning. Kevin kommer hem på söndag om jag har förstått våran planering rätt. Dagarna här hos syrran har i alla fall varit roliga och omtumlande. Inte mycket till vila om man säger så. Här om dagen (igår för att vara exakt) så gick jag - smartass - med högklackade på IKEA. Öhm, ett tips - håll er borta från allt med IKEA och högklackade. Jag tror jag "vrickade" foten tre gånger, om inte mer - under den korta tid som vi var där.

Idag är det bara jag och de tre yngsta barnen hemma - se mig som bossen! Ha ha ha.
Alla andra är på jobbet och kommer inte hem förrän tidigast efter halv två. Först då tänkte jag ta tåget hem (planerna ändrades alldeles nyss när syrran ringde).

Hur som helst, jag har tid att uppdatera lite under dagen om jag ändå ska stanna några timmar till.
Puss O kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

Allt beror ju på hur bra man är på att gå i högklackat också lille vän.

Kommentera inlägget här :