Det här är ju löjligt, haha.

publicerat i Denise, Gravid;
När jag väntade Kevin så tyckte jag att det var konstigt att få en hormonrand över hela magen, alldeles brun och spinkig linje som drog sig från strax under naveln till strax under brösten...
 
... men det här - det är ju löjligt.
 


Det är en mycket brunare fläck IRL. Och det tog ett ganska bra tag innan jag förstod att det var ett hormonpigment som spökade. Vem förväntar sig bruna "smutsfläckar" på långfingret liksom? Jag kanske har fått Brunoligo?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

OJ! häftigt visste jag inte ens att man kunde få :)

Svar: Haha, säg någonting man inte får under graviditeten ;P Kram!
Denise

2:a kommentar, skriven , av Isabell:

Sv: Haha, ja de är envisa de små ;)
Vad härligt att höra :D

Jodå det flyter på :)

Kram!

Kommentera inlägget här :