Två timmar lek och bus.

publicerat i Barnen, Denise;
Herregud vilken storm det är ute. Det var tur att vi bara tog oss till coop och inte till någon pulkabacke idag. Nu spenderade barnen två långa timmar i lekställningen vid coop och lekte kull med andra barn som dem precis lärt känna. Supermysigt. Jag och kärmor satt och pratade hela tiden - och skrattade, massor.

Efter två timmar fick jag träsmak i rumpan av att sitta ner så då kände jag att det var dags att ta sig hem och fika med lite varm choklad och lussebullar. Men barnen har i alla fall blivit rastade idag vilket känns jätteskönt att ha det gjort. Nu kan jag med gott samvete placera rumpan i soffan igen och försöka undvika att få värkar ännu en dag.

Kärmor har precis gått hem och ungarna sitter och kollar på tv-spels klipp på youtube.
Underbara lördag, även om det är storm ute!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hillevi:

Heej, vilken fin blogg! :)
Kolla gärna in min också. http://Hillevis.webblogg.se
Ha en fortsatt jättebra dag, kram!

2:a kommentar, skriven , av anna:

Perfekt när barnen kan leka så. Kram

Svar: Ja det är enormt skönt att dem kan "rasta" sig själva i några timmar :)
Denise

Kommentera inlägget här :