Det som inte går att laga med silvertejp, det är trasigt.

publicerat i Denise;
Ni vet - det som inte går att fixa med silvertejp, det är trasigt. Så min dator funkar ett tag till. Även om det är smått omplåstrad med mirakeltejpen.

Jag gick förbi pappa och "handlade" lite i hans verktygsförråd. Där kan man faktiskt hitta allt som man kan tänkas behöva, som i mitt fall en rulle silvertejp. Fick även nya handdukar som jag förmodar att min mor köpt till mig, och en ny väderleksstation vad det nu ska vara bra för?

Bra att planera in vad det är för väder kanske? För den som inte kan slå på tv:n och kolla själv alltså.

Nu ska jag sätta mig ner i lugn och ro för att svara på alla era söta kommentarer.


Min nya vackra skapelse. Äsch, den är hel i alla fall.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Phoebe ♥:

SV: Det låter ganska löjligt men min syster mådde illa och så är det så att det händer massa bråk mellan henne och killar som slåss väldigt ofta, hon började gråta, gick hem och jag ville bara kolla till henne.



Mår mycket bättre när hon mår bra. Hur mår Kevin då?

2:a kommentar, skriven , av Birta:

haha man kan laga allt med silvertejp :P allt bra annars ?

kram !

3:e kommentar, skriven , av Fanny:

sv: Jadå allt är toppen, själv? :)

4:e kommentar, skriven , av malin:

Gud vilken härlig blogg!! :D

5:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

skönt att den fungerar i alla fall :)



sv; vilken tur ni hade! :)

ja jag har i alla fall mamma som hjälper mig med allt jag behöver komma ihåg :p

drömde häromdagen att jag och liam var försenade till dopet och så var dopklänningen för liten, haha!

6:e kommentar, skriven , av Birta:

sv; ja visst vill man bara ta den med sig hem :P

kram !

7:e kommentar, skriven , av Ellen :):

Haha, synd, de är rätt bra!

8:e kommentar, skriven , av CeciliaCharlie:

Fin blogg! :)

Kika gärna in hos mig också om du har tid och lust över :)

9:e kommentar, skriven , av frida:

jätte fin blogg!:)

10:e kommentar, skriven , av CAJSA NETJY GRÄSBERG - BLOGGDESIGN:

Hej!

Fin blogg du har! (:

Kram!

11:e kommentar, skriven , av Ellen :):

Haha.. varför då? ._.

12:e kommentar, skriven , av Birta:

sv; svarar på kommentarer sj ?

kram !

13:e kommentar, skriven , av CeciliaCharlie:

SV: Åh tack vad kul att höra! :)

En stor Kram till dig också!

14:e kommentar, skriven , av Ellen :):

Nja, det är sant!

men dock om någon har gjort en låt som handlar om något speciellt behöver man inte ställa upp! :)

kram!

15:e kommentar, skriven , av anna:

Ja men precis. aha asså seriöst, de här jävla datorerna asså alltid nå strul..helvete asså haha asså sambon bråka med sin igårkväll..asså först på morgonen funkade den tydligen sen på kvällen vart den cp så vetti fan..om de är nå som går eller haha ;D jadu nu, precis druckit kaffe o iakttar jycken då han bråkar med ett ben som han är galen i hahah :P

16:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

haha ja du har så rätt! :)

börjat bli lugnare nu faktiskt så det är skönt.

släktingarna tar det ju inte allt på lika stort allvar som jag gör :p de blir glada bara de får lite kaffe och någon kaka till :p

17:e kommentar, skriven , av H a n n a W i l d:

Jadu, är väl ett under om saker fungerar felfritt i typ 2 månader! :) haha :P eller så tappas det bort eller så går det... bara sönder :P haha

18:e kommentar, skriven , av anna:

haha ja allt sägs ju kan bli lagat med de så va fan :P vi försöker me de då mohahhaha ;D jaa hahah skit intressant, han springer av å ann och har benet som en cigg i munnen å glor ibland på mig hahah ;D ska lägga upp videos på den lilla skitkorven haha

19:e kommentar, skriven , av Daniel:

Hihi snyggt lagat;)

20:e kommentar, skriven , av Förvirrade Morsan:

silvertejp är väldans bra att ha ^_^*



sv; det förstår jag ;D



var glad för det, jag har fått känna av båda världarna och jag måste säga att den utan nervositet är betydligt behagligare ;)

21:e kommentar, skriven , av agnes:

Ojdå, haha hur fick du sönder den? Hoppas du klarar dig med den iallafall. ;)

22:e kommentar, skriven , av carolin:

ja jätte tråkigt men häldre det än ett sjukt barn hela tiden.

skönt :) ja vi va ute i lekplatsen med barnen & busa :)

23:e kommentar, skriven , av Felicia:

Vilken mysig blogg du har! Och snygg lösning med datorn ;)

24:e kommentar, skriven , av laila:

Spana in min blogg lämna gärna en komentar :)



PUSS&KRAM /L

25:e kommentar, skriven , av Birta:

sv: ok lycka till :D

kram !

26:e kommentar, skriven , av Amanda:

Hahah roligt..



Svar: Jag brukar köra/åka skoter nästan varje helg eftersom jag bor i norrland, hahah...

27:e kommentar, skriven , av Louise:

Haha lagade min bil med silvertejp här om veckan, och det fungerade så bra så ;)

28:e kommentar, skriven , av HANNA:

tränar du nån sport? :)

29:e kommentar, skriven , av Moa:

haha

30:e kommentar, skriven , av Maja:

Den funkar i alla fall :)

Allt bra?

31:e kommentar, skriven , av Ahlam:

Fin blogg följ gärna min

32:e kommentar, skriven , av HANNA:

sv: jag går på kungfu och rider :D

33:e kommentar, skriven , av Emilia Sjöstrand:

Din rubrik: sååå sant! :D

Kommentera inlägget här :