Eftermiddag hos mormor och morfar.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Det blev en hel eftermiddag hemma hos pappa idag. Kevin hittade ett par kompisar som precis hade kommit hem från skolan när vi kom dit så han spenderade hela eftermiddagen ute på gården med att flyga en radiostyrd helikopter och busade med några killar och tjejer.

Mormor är hemma från och med imorgon och om vi skulle behöva åka in på BB så tar hon gladerligen mot Kevin. Eller om det krävs av henne så kommer hon hit mitt i natten om han skulle sova och sover över här, vilket känns betryggande för mig. Min mamma är bäst helt enkelt. Det blir en sak mindre att tänka på för min del. ♥
 
Jag känner mig fortfarande helt förstörd efter natten. Fem timmars sömn är verkligen inte att rekommendera. Trots det så kan min kropp inte lagra mer sömn verkar det som. I hate it.
 
Nu ska jag slänga Kevin i säng och mig själv i ett bad.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

har oxå en sån där underbar mamma som alltid ställer upp

Kommentera inlägget här :