Lördagsmorgon.

publicerat i Barnen, Denise, Kevin 6 år;
Fybubblan,
va skönt det var med sovmorgon nu idag. En timma gör mycket för kroppen. Men nu har jag skickat upp barnen som sitter och kollar på barnkanalen. Riktigt mysigt. Nu sitter barnen och längtar och tjatar om att få åka och bada. Stackarna som måste behöva vänta till tolvtiden. Men den som väntar på något gott... (väntar alltid för länge).

De barnen som var hemma hos oss i veckan och flög helikopter ska även med oss till badhuset idag. Så det ska bli kul att inte bara ha våra barn där. Nog för att badhuset brukar svämma över av barn. Men inte så många som man känner.

Nu ska jag ligga och dra mig till klockan nio och så blir det en promenad till min mamma för att hämta ett busskort och baddräckten. Min mobil är ju trasig som sagt - så att köpa SMS-biljett är inte att tala om.


Bjuder på en bild av Kevins gubbe som han gjorde på fritids för några dagar sedan.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Härligt med sovmorgon. Kram

Kommentera inlägget här :