Nasi goreng.

publicerat i Denise, Mat;
Vi hann kolla på bordet, men Andreas som är arbetsskadad såg köksbordet och de tillhörande stolarna mer som en konferensmöbel. Så med andra ord så ska jag inte fråga honom i fortsättningen utan bara satsa om det är något jag gillar. Haha.

Morfar hämtades upp direkt efter möbelkollen och vi for vidare till en hamnrestaurang i staden. Idag var deras luncherbjudande nasi goreng. Jag som är helt förälskad i Nasi goreng valde givetvis det till lunch. Som förrätt åt jag en fisksoppa och massa sallad till och det var kanske tur det. För Nasi gorengen visade sig vara sjukt starkt att tårkanalerna öppnade sig. Tack och lov för att jag är gravid och har något att skylla på när jag insåg att jag inte skullekunna få i mig all mat.

Nu ligger vi och degar vid varsin dator jag och Kevin.
Familjetid? Yeah right.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av louise:

Hejhej btw
Nu är vinnare av dagens blogg upp på bloggen, och om det inte blev du var gärna med på den nya omgång.

http://mamaciita.blogg.se/2012/september/dagens-blogg-3.html#comment

Kram :)

2:a kommentar, skriven , av louise:

Va kul att du är med på dagens blogg, jag säg till när tävlingen är klart :)
Har en jätte trevlig dag btw :)

Kommentera inlägget här :