Besök och middag.

publicerat i Vardag.;
Vi har haft några besökare över på fika här i några timmar. Helt oplanerat självklart - men jag hade ändå hunnit städa i ordning och göra fint. Inte för att det hade spelat någon roll - för vi var endast i köket. Och för att vi skulle göra det så enkelt för oss som möjligt så beställde vi mat. Jag känner att det börjar bli allt för mycket av det goda nu och att det är dags att sluta slösa pengar på sån skitmat. Men samtidig så hade jag ingen lust att ställa mig och laga mat halv nio på kvällen... så det blev så som det blev.

I morgon är det upp tidigt igen. Fy, att jag orkar. Men i morgon är det fredag. Sen är det lördag och söndag - vilket ni säkert också håller reda på. Men bara för att friska upp erat minne så påminner jag er om detta. Någon som längtar... Jag!

Kommentera inlägget här :