Bocka av...

publicerat i

Jag har så mycket plugg just nu att jag inte vet var jag skall börja.
Därför tänkte jag göra en priolista som jag senare bockar av...
Allt kommer inte bli klart idag!

  • Ta ut det viktigaste ur provpappret som vi skall ha i köket på fredag.
  • Skriva klart min "felaktiga" analys i svenskan.
  • Bildanalysen
  • Göra ett idrottsschema.
  • Göra samhällen - alla uppgifterna.
  • Göra uppgiften på Alternativ medicin.
  • Räkna matte.
  • Plugga på Livsmedelskunskapsprovet i köket - som jag skall ha nästa vecka.
  • "Ett gott skratt förlänger livet" - till alternativ medicinen.
  • Göra upp en egen budjet i samhälle.
  • Läsa klart gregorius och göra en gämnförelseanalys på den boken och doktor glas.


Det var nog allt - tror jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

hehe va gott =) jorå den har allt vart bra.. lite seg bara.. :P damn va grejer du ska göra då... fan va gla ja e att ja e klar me skolan.. :P fattar inte hur du orkar med skola, barn o jobb(?) medalj till dej säger ja bara =)

Kommentera inlägget här :