Nu är vi hemma från affären.

publicerat i Vardag.;
Och jag är jätte trött i benen och i armarna. Kanske så är det en liten féber som ligger i kroppen trots allt. Sorgligt vore det i sånna fall. Att ha med Kevin på affären ensam fungerade faktiskt ganska bra. I vanliga fall så behöver man nästan vara ett helt fotbollslag för att lyckas hålla koll på min lilla apa. Men allt gick i stort sett ganska bra i alla fall. Ronnie kommer hem snart - jag skickade honom till apoteket idag istället för att jag och Kevin skulle tvingas gå. Jag hade ingen större lust att springa mellan som en jojjo. Snart är det matlagning som gäller. Dagens middag tar inte alls många minuter att göra och är supergott. Man kan inte äta sig nog mätt på den! Smaskigt.

Jag fick veta idag att min "gamla" bästa vän, väntar barn! Det är bara att gratta och önska lycka till med allt!
Det kommer nog att gå super för henne.

Nej nu gäller det att öppna ögonen för annat. Som mitt prov jag ska ha i mogon.

....::....

Kommentera inlägget här :