Sovstund, på tre timmar.

publicerat i Vardag.;
Jag var tidigare ganska trött. Men nu är jag ganska vaken och har kommit till liv igen. Jag vaknade dock inte så bra - av att telefonen ringde och jag hade bara tre personer som jag anade att det kunde vara. Jag lyckades redan på andra försöket att lokalisera samtalet - utan att ha en nummerpressentatör, fan va jag är duktig! Jag har även hunnit gå över till mina föräldrar och hämtat en fiskgratäng till oss för middagen. Det är oftast så att mamma står för maten när hon är hemma under vardagarna. Sweet. Hon är ju sjuk nu också - så då kanske man kan räkna med lite god mat i kistan. Kevin har fått sin första pistol också - med mjuka skott. Han har verkligen jätte roligt med den. Men även jag har lite svårt att förstå hur den fungerar. Men men. That's life.

Jag ska snart lägga in lite bilder på busfröt.
SKÅL!

Kommentera inlägget här :