Bla bla bla.

publicerat i Vardag.;
Ikväll har jag spenderat min tid med Kevin. Vi har kollat på film och myst i soffan, badat och ätit god kycklinggryta med curry och ris sen tog vi oss ett skönt bad i nästan en timme. Så nu kan man inte klaga på att man stinker efter skoldagen.
Direkt efter skolan idag så stack jag på fika med Matilda. Vi promenerade hem tillsammans och kom på att vi baskemig måste fika tillsammans efter ungefär en halvtimmes småprat vid korsningen mot henne och mig. Så istället för att gå hem till respektive så fick Matilda följa med och hämta Kevin på dagis och därefter tog vi oss till ICA och fikade tillsammans med hennes pojkvän och min gamla klasskompis, Kim.

Efter fikat så promenerade vi hem till henne och lekte i deras lekpark och när Kevin tröttnat på det så drog vi oss vidare till Matildas lillesysters dagis och hämtade upp henne. Kevin och "lillsyrran" hade det hur roligt som helst. Dem lekte i rummet och satt knäpptysta framför en film som uppenbarligen fängslade deras intressen! Strax där efter kom Matildas mamma hem och vi satte oss i köket och snackade lite skit! Så mysigt! Så det måste vi absolut göra om igen...

Anyway. Det var min dag...

Jag har även pratat med R nu ikväll. Det är inte helt säkert att han kommer upp i morgon. Om han nu inte gör det så tycker jag mest synd om Kevin som verkligen har sett fram emot att åka bil med pappa, och tjatat om pappa- hit och dit och pratat i "telefonen" med pappa. Det var trots allt nästan en månad sedan dem träffades.
Jag hoppas att han inte gör Kevin besviken.

Kommentera inlägget här :