Gott och blandat.

publicerat i Vardag.;
Grannarna river huset tror jag. Dunder och brak hörs från våra takgrannar över oss. Inte för att det berör mig än, och inte någon annan i huset heller med tanke på att alla sover som aldrig förr! Jag sitter med lite kvällsmat, fyra knäckemackor, ett glas nyponsoppa och en citron och kvällen är räddad. Filmen fick hamna lite vid sidan av. Den första som Alex för övrigt valde var ingen höjdare... känn dig träffad! Men jag tippar på att det var hennes hämnd från förra filmvalet som jag gjorde. Ehm... sämst, sämre, värst, så jag får helt enkelt skylla mig själv. Så istället hamnade jag på min kära facebooksida och har skaffat lite nya vänner. Har även suttit och sträckläst några schyssta bloggar och snackat i telefonen med B som för övrigt har varit med om en liten olycka på matchen... klantis!

Hur som helst, det här var min kväll. Ovädret blåser utanför fönstret och jag fick en känsla av att kylan läcker in genom fönsterramarna... Det är iskallt.

Men det kanske bara är jag som inbillar mig.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :