Innan jag stänger ner min dator för idag...

publicerat i Onördigt;
Har åkt till akuten i ambulans? Ja det har jag. Två gånger. En gång med ambulans & helikopter tillock med. Woho.
Har förlorat någon jag älskar? Ja, morfar.
Varit ordlös? Ja det har hänt.
Ibland inte svarar i telefonen? Pappa kallar mig för blixten av en anledning.
Tror på det övernaturliga? Ibland, oftast om jag ser det själv eller om det kan överbevisas för mig.
Har hatat mina föräldrar? Ja det har jag.
Sjunger i duschen? Ja det gör jag.
Ofta drömmer mardrömmar? Det var länge sedan nu, thank god.
Har ett smeknamn? Dedde, Nisan, Kråkan, Skatan, Mamma... kärt barn har många namn.
Har hållit i en orm? Ja! Jag är väl inte efter (;
Har vaknat av att jag gråter? Ja det har jag.
Har varit lunarnörd? Ja gud, det var ett tag sedan man satte sin muspekare på den sidan.
Hade ett gosedjur som liten? Ja min kanin - Nina som jag fick av mormor på sjukhuset när jag hade hjärnhinnesinflammation.
Gillar muskler? Ja men det är väl klart. Sexy sexy.
 Är allergisk mot mjölk? Nej inte direkt. Jag är allergisk mot smaken av grädde bara. Men det är inte precis något jag blir sjuk av.

 
God natt ♥

Kommentera inlägget här :