Just nu.

publicerat i Vardag.;
Kevin sover sedan ett tag tillbaka. Han var helt slut och somnade själv i sängen efter några skrikande minuter och lite tårar. Men tillslut tystnade det bakom ryggen på mig och han hade somnat. Inte en minut försent, då jag såg hur seg och trött han verkligen var. Jag sitter mest inne på några patetiska hemsidor, kollar runt och ska snart sätta mig ute i vardagsrummet nu när tystnaden äntligen har lagt sig igen.

Nej nu ska jag kolla in min film som jag fick av Alex i födelsedagspressent, vilddjuren - för er som inte vet vad jag har fått. Den ska tydligen vara jätte bra. Så jag kan egentligen inte vänta med att sätta på den. Till det ska jag självklart smaska i mig massa räkor och dricka läsk tills det rinner ur öronen på mig...

Puss&Kram. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

<3

Kommentera inlägget här :