Tidsfördriv

publicerat i Onördigt;

Vad/vem fick dig att skratta idag? - Kevin får mig alltid på gott humör.
Vad gjorde du 8.00 imorse? - Jag tror jag låg i sängen och tvingade mig själv att INTE gå upp.
Vad gjorde du för 30 min sen? - Jag satt här och knappade.
Vad hände dig 1993? - Jag vet inte. Jag firade kanske min fjärde födelsedag?
Tre ord varför du sist spydde? - Ingen - blekaste - aning.
Vilken färg har din hårborste? - Svart.
Vad köpte du sist? - En hamburgare på grillen.
Vad fick du senast i present? - Oj, kommer inte ihåg.
Vilken färg har din dörr? - Den är nog färgad i mörk bets...
Var förvarar du dina pengar? - På banken och i min lilla "sparbössa"!
Hur var vädret igår? - REGN
Var kramades du sist? - Med Kevin när han kommit upp ur badet, troligtvis i mammas och pappas kök - kramades jag sist då!
Vad ser du fram emot? - Jullovet.
Vad är 15? - En siffra, ålder, mattetal?
Vilken skostorlek har du? - 37-38
Vill du klippa dig? - Toppa lite tror jag behövs.
Är du över 25? - Nej men jag känner mig som det.
Pratar du mycket? - Jag har inte så många att prata med hemma.. så nej.
Kollar du på O.C.? - Nej.
Har ditt namn ett "x" i det? - Nej.
Känner du någon som heter Stive? - Nej.
Hittar du på egna ord? - Oftast inte.
Är du en typiskt svartsjuk person? - Nej.
Vad har du för mobil? - Samsung?
Vem ringde dig sist? - Mamma och pappa.
Biter du på naglarna? - Nej
Har du lockigt hår? - Nej.
Vilken konsert ska du på härnäst? - Konsert?
Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Öh, ingen som är sämst vad jag vet?
Hur många gånger har du svurit idag? - Que? Jag räknar inte. Men troligtvis mer än en gång i alla fall.
Vilket ord säger du ofta? - Kevin, Nej, är du kissnödig?
Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - Nej
Ska du jobba imorgon? - Nej det är söndag i morgon!
Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Kevin.
Vad borde du göra nu? - Äta innan min mat blir kall.
Har du något smeknamn? - Ja.
Sover du mycket? - Ja.
Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Jag orkar nästan aldrig hålla mig vaken tills filmerna börjar.
Vad ska du göra på lördag? - Nu? Åka hem kanske.
När var du ute sist? - Vid ett tiden.
Har du gråtit idag? - Ja, jag grät när jag såg luciorna på TV!
Är du en glad person? - Ja det är jag nog.
Har du roligt nu? - Nej.
Vad äter du helst? - Mat!
Vad heter din mamma? - Birgitta.
Vad är hela ditt namn? - Denise Elena Carlqvist.
Tycker du om någon just nu? - Ja det gör jag. Allt från vänner - till familj!

Kommentera inlägget här :