Jag har ätit världens bästa middag.

publicerat i Vardag.;

Ronnie jobbar med våran bil ikväll så jag passade på att äta grillad kyckling till middag. Fan va gott det var. Jag får aldrig äta kyckling vanligtvis. Eller får och får det får jag ju. Men Ronnie är så rädd för salmonella att han nästan inte tillåter en kyckling i vårat kök. Men sånt är livet. Så man får helt enkelt passa på medan han är borta - som nu. Så jag är proppmätt men ska snart ställa mig för att göra våfflor. Jag blev grymt sugen på det i morse och därför tänkte jag tillaga det så småning om nu ikväll. Kevin kanske inte är vaken då - men han lider nog inte av det trots allt. Han fick äta ett kinder ägg och en liten bit av mjölkchoklad idag då vi var och promenerade lite i centrum. Jag handlade dock ingenting vilket jag inte hade planerat heller. Så jag håller mig till mina planer om att spara en massa pengar i alla fall. Ye. Snart är jag kanske rik!

Kommentera inlägget här :