Jag tjuvar onödiga saker...

publicerat i Onördigt;
Ta fram telefonboken i mobilen
 
Har du pussat nummer 1?
Kusin Alexander... Jag tvivlar.

Har du kysst nummer 7?
Ann... En gammal arbetkollega. Hahahaha.

Brukar du vara med nummer 17?
Emelie och Wilma... Nej inte så ofta. Kanske på mammagruppen, då och då!
Men hon är ju trots allt skyldig mig en fika!

Gillar du nummer 4?
Estet Elise. Ja hon är jätte snäll, vi pratas bara vid under alternativ medicin lektionen!

Är nummer 3 din bästis?
Gröndalsskolansmatsal. Ehm. Nej. Jag tvivlar stort.

Är nummer 14 en sötnos?
Louise. Ja! Hon är min sötnöt!

Älskar du nummer 9?
Natalie Andersson. ABSOLUT!

är nummer 11 snällast i världen?
Kusin Sandra. Ja - en av de snällaste personerna i världen.

Va du med nummer 15 idag?
Kusin Alexander. Nej. Absolut inte.

Går nummer 5 i samma klass som dig?
Anna i klassen. Hahaha. Ja?

har nummer 12 en likadan mobil som dig?
BVC - Lill Marie. Nej, det tvivlar jag på... Men vem vet?

nummer 3 är sämst?
Daniel Och Ulrika - Nej, Ulrika är världens snällaste vakt på telegrafen!

Kommentera inlägget här :