Jag tvingade till mig sovmorgon.

publicerat i Vardag.;
Kevin vaknade klockan nio i morse. Åh nej var det första jag tänkte. Jag gick som sagt och la mig vid halv ett och läste min svenskabok i närmare en timma och somnade strax efter det att lampan släktes. Kevin låg på halva min sida av sängen och jag fick nöja mig med att klämma min arm i sängramen. Den somnade ganska många gånger under natten och gav mig stickiga stötar hela tiden. Måttligt irriterande. Men vad gör man...
Så jag vaknade precis upp efter en ganska o-rolig natt. Alltså. Inte orolig natt, utan o-rolig. Den var långt ifrån rolig. Hur som helst. Jag ska snart in till min mor och far och hämta alla mina sparpengar - endast mynt, som jag ska lägga tillsammans i en skål som mina drickspengar. Då kanske det kan sluta med någonting roligt tillslut. Plus att jag ska kolla in reklamen om restaurangen i nynäsposten. Hoppas dem gjorde det rätt och riktigt. Inte för att jag lider speciellt mycket. Men men.

Hum. Undra om jag ska ta på mig ansvaret att vara servetris idag?
Skulle kanske vara roligt...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

haha, jag förstod det, jag var ganska ironisk med mitt svar också :P

Kommentera inlägget här :