Kalas och festlighet, like that makes life more simple.

publicerat i Vardag.;
I morgon är det Kevin som firas här hemma, mammas stora två åring som firas. Största frågan är bara hur jag ska orka upp i morgon. Antingen kommer jag vara övertrött, eller hur pigg som helst. Mamma hade i alla fall gjort i ordning så att jag kan gå över till dem och fixa tårtan. Underbara snälla mamma - jag älskar dig. Det gjorde min dag lite lättare i morgon i alla fall. Jag, jävla klantarsel. Måste gå ned till köket i mina träskor för att hämta mina vardagsskor så att jag kan ha någonting att gå i här hemma till vardags. Jag har inte den blekaste om hur många det är som kommer i morgon då Kevin fyller år. Jag hoppas bara att tårtorna räcker i morgon. Undra sa flundra. Jag måste ta någonting att äta nu snart. Jag har bara ätit oxfiléplanka idag. Nog för att man blev mätt och så men det är ingenting man står sig på under längre tid. Men allt som är gratis är gott! Nej nu blir det mat och sedan läggdags.

God natt Sverige's bloggare
och utlandets läsare!

Kommentera inlägget här :