Vaken - i tid för en gång skull.

publicerat i Vardag.;
Ja, idag lät jag inte halva dagen gå till spillo. Jag ställde klockan på tio i morse men är fortfarande grymt trött. Men det är bara bita ihop - för i morgon kan jag ställa klockan på nio och nästa dag på åtta. Och där får jag nöja mig man behöver ju inte gå upp hur tidigt som helst. Kevin är vaken men fortfarande hostig och snorig. Men det börjar i alla fall gå åt rätt håll - han orkar vara uppe längre på dagarna, men å andra sidan så äter han som en mus. Han får nästan inte i sig någonting längre. Men igår åt han nästan upp all fisk som vi laggt upp till honom på talriken. Så det ska han ha ett stort plus för. Så hur ska jag slösa min tid idag? Jag har ärligt talat inte den blekaste.

Jag ska bara mysa med Kevin, göra i ordning en redig frukost och äta i lugn och ro.

Kommentera inlägget här :