Jag hade en blogg men valde att göra en ny.

publicerat i Vardag.;

Igår läste jag en blogg där det stod att en tjej hade blivit bestulen på bilder på henne och hennes dotter och att någon framgick sig från att vara henne. Jag tog så illa vid mig av denna omogna persons orespekt på andras bilder att jag valde att radera min blogg istället för att sitta och ta bort bild för bild på bloggen. Jag insåg att detta skulle ta allt för lång tid för mig. Så vem är jag då. Jo - jag brukade vara en ganska aktiv bloggare och skriva så pass mycket att jag fängslade mina läsare. Jag hade upp till hundra unika besökare per dag men väljer ändå att ta bort min blogg. Ja, min blogg var inte hela mitt liv. Jag har en son på snart två - det är bara några dagar kvar till min lillkille blir två år gammal - så fort tiden har gått. Själv är jag arton. Jag är bosatt i nynäshamn och har ganska många vänner med barn i min egen ålder. Pappan är fortfarande med i bilden!

Nu mer så kommer jag inte att lägga in bilder från våran familj. Jag känner att jag vill ha kontroll över vem det är som har mina bilder och skickar gärna till vänner och liknande, men jag håller mig innom dessa ramar. Min gamla blogg hette MOTHERANDSON.blogg.se men den finns som sagt inte kvar. Så vad ska jag skriva i min nya då - helt bildlös blogg, roligt liksom. Men den dagen som människor kan respektera att mitt är mitt - den dagen kan jag lägga in bilder igen utan att känna mig orolig.

Så, annars då - vem är jag...
Denise här - studerande och mamma till Keivn. Studerar innom Hotell och Restaurang, andra året och förväntas ta studenten nästa år. Fan va nära det känns nu, äntligen! Jag har gjort allt som man inte ska göra i min ålder egentligen. Men valde att trotsa alla!

Welcome to my life.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

hej Denise :D jag kommer fortfarande läsa din blogg. gäller att komma ihåg adressen bara :D ha en bra dag. :D Puss

Kommentera inlägget här :