Godmorgon, bloggen.

publicerat i Bilder;
Gud så fort dagarna går just nu! Och jag har bara mitt sällskap att tacka för det tippar jag på. Härom natten så sov jag och Kevin hemma hos Alex! Kevin somnade i deras fåtölj innan jag lyfte in honom i Alex säng där han fortsatte sova oavbrutet. Jag, Alex och Rikard hade hamnat i soffan och spelade "rita & gissa". Hur grymt kul spel som helst, anyway jag fick då INTE G i bild vilket skulle visa sig. Sen så har vi varit ute och spelat minigolf tillsammans, käkat en massa onyttig mat, badat... jag låter bilderna tala för oss istället...!


            


#1. Alex och Kevin är i full gång med att få ner bollen i hålet på minigolfbanan!
#2. Alex och Rikard.
#3. Kevin börjar tröttna på att alltid få sju slag, så han tar saken i egna händer och lägger bollen i hålet!
#4. Vårat spel!
#5. Rikard är i full gång med att rita något klurigt.
#6. Kevin har somnat i fåtöljen.
#7. Spelet.
#8. Och nej, vi tar inte många kort med kamerorna...
#9. En ny dag och alla var pigga och glada.
#10. Rikard ska äta sin hjältes pizza på Moulin Rouge.
#11. Alex och Kevin busar runt i vattnet.
#12. Jag och Kevin ute på Alex tomt, vi spelar geni!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av R:

vad filosofisk man kan se ut efter man ätit en pizza då! :)

Kommentera inlägget här :