Lista.

publicerat i Onördigt;
Namn: Denise
Vad drack du senast? Coca Cola.
Vad gjorde du igår kväll? Jag var ute med Louise på freja och på telegrafen. Kom hem halv fem i morse.
Hur många hamstrar har du haft? Två, Whisky och Martini.
Kan du gå ner i spagat? Nej.
Vad ska du göra i kväll? Jag ska bara ta det lugnt och njuta av att Kevin har kommit hem.
Vad ska du göra i morgon? Jag ska cykla med Kevin tänkte jag och bara ha det mysigt.
Senaste inköp:
 Ingen aning. Jo! En cider på freja.
Senaste film: Ja du... kommer inte ihåg.
Vad har du i ditt fönster? En solskyddsfaktor för barn, lite ljuslyktor och massa damm.
Tycker du om att cykla? Ja jag har börjat älska det.
Vem sov du över hos senast? Hmm, B tror jag om jag bortser från min egna säng.
Vem sov över hos dig senast? Louise hade jag för mig.
Vem pussade du på senast? Förutom Kevin så var det Putte som fick en vänskapspuss igår.
Vad ska du göra nu? Jag ska ta det lugnt och kolla runt på internet tänkte jag.
Vad ska du göra sen? Sova troligtvis.
Vem träffade du sist? Jag träffade Kevin sist.
Vem skulle du vilja träffa nu? Malin och snacka en massa skit.
Sjunger du i duschen? Ja absolut!
Vem ringde dig senast? R
Vem ringde du senast? Malin.
Hur länge sov du inatt? Sex timmar.
Vad gjorde du för tre timmar sen? Väntade på att Kevin skulle komma hem.
Vad skulle du vilja göra nu? Jag skulle vilja leka med Malin.
Har du badat i år? Ja - jag badade i helgen med Johan och Milo.
Tidsfördriv? Den här listan..
Vad heter du just nu på msn? 

D - nu är Kevin äntligen hemma igen.
Hur många syskon? 2 systrar.
Kär i någon just nu? Nej, not at all.
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja ganska många. Eller känner till snarare.
Morgontrött? Ja.
När är du född? 26 juli.
Var bor du? I nynäshamn.
Nuvarande hårfärg? Blond.
Riktiga hårfärg? Blandfärgad.
Ögonfärg? Gröna
Vad läser du för bok nu? Små Citroner Gula - när jag väl orkar läsa.
Humör just nu? Lycklig.
Vad har du för parfym idag? Lacoste.
Vill du ha barn? Jag har en liten kille redan!
Hur stort är ditt rum? Lagom men inte tillräckligt.
Har du tv/dator i ditt rum? sovrum? Ja, en tv utan antennkabel och en dator som jag sitter vid nu!
Piercingar? Nej.
Tatuering?
Nej.
Hur många Converse Allstar-skor äger du? Noll, Zero, Nada.
Skostorlek: 37-38

Kommentera inlägget här :