Filmmys i sängen.

publicerat i Vardag.;
Tror ni att Kevin somnade efter allt kämpande jag fick stå ut med? Nej du! Så enkelt skulle det uppenbarligen inte vara. För en stund sedan gav jag upp helt och lät honom gå upp till morfar som han tjatat om allt för länge. Men vi fick oss tid att sitta och mysa framför "Djävulen bär prada" och det fanns faktiskt stunder som jag vill återfå där han var lugn. Nu står han ute och äter russin och skrattar med morfar istället, och det är inte hela världen heller. Det som återstår för mig just nu är att plocka undan i rummet så att det är lika fint som innan jag bäddade ut sängen. En god sak med att han inte sover middag idag är dock att han somnar tidigt ikväll, vaknar tidigt i morgon bitti och kanske sover middag bättre pg.a det i morgon. Man får helt enkelt se ljust på saker och ting.

Det ser dock inte lika ljust ut här bortom. Molnigt och grått på himlen. Jag hoppas dock att regnet håller sig här ifrån nu när äntligen dagens första solstrålar tagit sig tid att lysa ner på oss...

Puss & Kram.

Kommentera inlägget här :