Morrn' Morrn'

publicerat i Vardag.;
Godmorgon alla glada. Gissa vem det var som vaknade klockan nollfyra tjugo i morse? Ja inte var det jag - inte frivilligt i alla fall. Det var Kevin. Men i morse gjorde jag ingen välling - tack och lov, och i morse slapp jag väcka hela huset då Kevin låg helt stilla i sängen när jag gick upp och hämtade hans nya torra blöja. Det märks dock att man inte har haft en så god morgon. Kevin kissade på halva sänghalvan, så vi la oss på andra halvan, vilket blev lite i det trångaste laget, men tack och lov för att man har en ganska bred säng. Ha ha ha. Nu på morgonen så har Kevin slagits och sparkats och inte alls varit på gott humör. För att lindra hans (smärta efter att ha sparkat i väggen) gråt så gick jag upp och gjorde i ordning en flaska nyponsoppa. Han har redan (nästan) fått i sig hela. Snacka om att ungen måste ha varit energilös - eller något?

Hur som helst. Jag vet inte hur det blir med överlämningen idag till R då han inte är hemma. Men det blir som sagt hans huvudvärk då han inte gav mig några skor att sätta på barnet så kan jag inte ta honom ner till dagis i morgon. Men det är som sagt inte mitt problem. Jag står utanför och plingar på när vi har våran avtalade tid...


Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :