Msn och en trotsig liten kille.

publicerat i Vardag.;

Min MSN är skitskum. Dels har jag inte förstått mig på windows vista, och dels så har min MSN fuckat up sig totalt. Jag förstår ingenting. Sen så får jag inte igång min webcam som är inbyggd i min dator och sen så vill inte min son somna. Dock så tror jag precis att han gjort det. Skönt. Jag måste sitta vaken en stund och plugga lite. Jag har lite som jag ska försöka beta av den här veckan så att jag kan vara fri resten av sommaren, utan större krav och måsten. Det är det värsta jag vet. Antingen så brukar jag vänta med det till sista veckan innan skolan börjar igen så att man känner sig jätte stressad, eller så gör jag det nu så att jag har hela sommaren på mig att rätta till mina misstag. Jag föredrar det senare alternativet dock.

Kevin var jätte jobbig nu ikväll. Han fick som sagt en klubba på pizzerian som gjorde ut hela sin rätt. Han blev jätte jobbig och skulle gärna vara över allt och lite till. Så nu är jag riktigt trött och vill ingenting hellre än att ta det lugnt någon timme innan det är sovdags. Så då passar det alldeles utmärkt att plugga bort lite skolarbete.

Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

vilken söt liten blogg^^



Allas msn va skumma igår... Allas msn dog. Och min cam som är inbygd har också slutat fungera, så typiskt. Ha de bra!

Kommentera inlägget här :