Tisdag - behöver jag säga mer...

publicerat i Vardag.;
Jaha - då var det tisdag igen då. Jag är jätte trött och har ont i huvudet. Kevin är minst lika trött och har verkligen vaknat på fel sida. Han har nästan inte sovit alls. Han vaknade flera gånger i natt och "skrek" rakt ut i sovrummet. Någonting av mardrömmar tror jag nog att det var. Stackars krake. Nu ligger han och kollar in "Liten röd traktor" på barnkanalen. Det är lika bra att låta honom titta så länge han behagar så att man kan klä på honom lättare. Idag har vi gymnastik. Så vad ska min - jag - har - inga - kläder - med - mig, ursäkt vara idag då. Nejdå. Jag ska vara med efter lunch. Just nu är jag bara så trött att jag inte ens orkar tänka på ordet gymnastik.

Jag måste göra mig i ordning nu så ska jag gå på min lilla kille med hårdhandskarna så att man kommer hemifrån någon gång. Jag skriver nog när jag är i skolan igen. Ha er en trevlig tisdag om inte annat.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :