Trött kille.

publicerat i Vardag.;
Jag har försökt söva en mycket trött kille i flera timmar nu. Han somnar in men vaknar precis lika fort. Han känner när jag slutar vagga honom eller när jag lägger ner honom i soffan. Han totalvägrar, precis som Ebba Grön gör i deras låt. Men även han kommer nog till den punkt av kvällen där båtten is nådd. Så det är bara att vänta och se om han gör några drastiska rörelser och vill sova istället för att trycka på min tutte i ett krampgrepp. Suck. Han skulle ha mitt bröst inne på ICA - precis när jag skulle beställa bakelser och kaffe till Thessan, mig och Kevin. Lyckat med barnvagn, halsduk och en surputte till bebis att ta hand om. Appropå lyktstolpar så är jag också ganska bra på att hoppa i mina skrivningar och mina konversationer. Jag borde ändå få ett pluspoäng för det, eller hur tjejer?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

hahaha. självklart damen ! :D

Kommentera inlägget här :