Äventyrsdag.

publicerat i Kevin;
Idag har Kevin varit med om en hel del. När vi gick och mötte mamma så föll han på asfalten med återhämtade sig snabbt då han insåg att chocken var större än smärtan. När vi gick upp för backen hem efter att ha mött upp min mor så föll han i slänten, rakt på en familj av brännässlor. I början reagerade han inte - men tjutet kom när smärtan kom. Stackars liten. Tur att han var så pass skyddad att han bara fick ont i händerna och ingen annan stans. Sen så har han lekt med mitt guldhalsband - fråga mig inte hur han fick tag i det - och tappat det under altangolvet. Jag fick gå dit och fiska som den duktiga fiskaren jag faktiskt är så lyckades jag. Sen så har han lyckats ta sig ut ur våran grind fyra gånger idag för att gå ut på egna äventyr. Tack och lov så är vi tre stycken i lägenheten som faktiskt har minst ett vakande öga på honom hela tiden!

Han är så busig mitt troll.
Och nu är det dags för honom att somna in för dagen.

Kommentera inlägget här :